Бид долоон жилийн өмнө хүнсээр анагаах соёлыг дэлгэрүүлэх зорилготойгоор “Аму” брэндээ үүсгэн байгуулсан. 2-4 Nutritaion center-тэй үйл ажиллагаа явуулж эхэлсэн. Энэ явцад би өөрөө Америкт ирж амьдрахаар болоод манай хамтрагч н.Дарьсүрэн Монгол дахь бизнесээ авч үлдсэн. Би дөрвөн жилийн өмнө Америкт ирээд харсан чинь хүнсээр анагаах соёлыг Монголд байтугай дэлхийд ч түгээх хэрэгцээ зайлшгүй байна гэдгийг олж харсан. Тэгээд зөвхөн Монголдоо төдийгүй дэлхийн зах зээл дээр бизнесээ өргөжүүлэхээр шийдэж Америкаас эхлээд явж байна.
Бидний хамгийн гол хэрэглэж байгаа бүтээгдэхүүн бол Монголын уламжлалт анагаах ухааныг орчин цагийн Nutrition-тэй холбодог учраас дэлхий дахинд яалт ч үгүй шинэ тренд мөн.
Америкийн эрүүл мэндийн витамин, хүнсний нэмэлт бүтээгдэхүүний зах зээл 2016 оны судалгаагаар гэхэд 90 тэрбум доллар эргэлддэг зах зээл гэж гарсан байсан. Энэ том зах зээл дээр бидэнд бизнес хийх маш том боломж байна. Монголд агаарын бохирдол болон хүмүүс хэтэрхий их мах идснээс шалтгаалаад эрүүл биш байгаа бол Америкт хэтэрхий их химийн бодистой орчинд амьдарч, химийн бодистой эм их хэрэглэдгээс болоод хорт хавдар тусах нь бас их байна.
Органик хүнсний тариалангийн хувьд ихэнх улс 500-аас дээш жилийн газар тариалангийн түүхтэй байдаг. Тэгэхэд манай Монгол улс ердөө 70-100хан жилийн газар тариалангийн түүхтэй. Монгол хөрс бол органик. Энэ хөрс шороогоо ашиглаад дахиж ургах боломжтой газар тариаланг хөгжүүлэх боломж байна. Энэ зах зээл яваандаа Азиуд, Хятадууд манай зах зээлийг маш их харж байгаа. Яагаад гэвэл органик тариалалтын хамгийн том боломж бол Монголд байгаа.