Их Британийн сурталчилгааны хяналтын байгууллага Адидас брэндийн спорт загварын хөхний даруулгын сурталчилгааны кампанит ажлыг илт нүцгэн зураг ашигласан, эмэгтэйчүүдийг доромжилсон утгатай учир хүүхдүүд сурталчилгаа харж болох газар байрлуулахыг хориглосон байна.
Энэхүү кампанит ажлын хувилбарууд нь Твиттер платформ болон томоохон сайтууд тавигдсан даруйд “эмэгтэйчүүдийг бэлгийн харьцаанд уриалсан, биеийн хэсгүүдийг нь “тасалж” харуулсан" гэсэн 24 гомдол зар сурталчилгааны стандартын газарт (ASA) иржээ.
“Adidas UK”-ийн зүгээс эдгээр зургуудыг үнэ төлбөргүй эсвэл бэлгийн шинж чанартай биш, харин "эмэгтэйчүүдийн хөхний өөр өөр хэлбэр, хэмжээг тусгаж, олон янз байдлыг харуулах зорилготой" гэж сурталчилгаагаа хамгаалсан аж. Мөн эдгээр зургуудыг загвар өмсөгчдийн хувийн шинж чанарыг хамгаалахын тулд богиносгож тайрсан байна. Тэд бүгд сайн дурын ажил хийж, кампанит ажлын зорилгыг дэмжсэн гэж мэдэгдсэн байна.
Сургууль, шашны газруудын ойролцоох сурталчилгааны зурагт хуудас, сурталчилгааны самбар дээр сурталчилгаа явуулаагүй, энэ кампанит ажил нь хүүхдүүдэд хор хөнөөл учруулахгүй гэж үзэж байгаагаа “Adidas UK”-ийн төлөөлөгч онцолжээ.
Тэдний мэдэгдлийн хариуд “загвар өмсөгчдийн хөхний толгойг бүдгэрүүлэхийн тулд пикселийн дүрслэлийг ашигласан сурталчилгаанд нүцгэн хөхийг дүрсэлсэн нь "илэрхий нүцгэн харагдуулсан” гэж Их Британийн Аллен Спортын Холбоо (ASA)-ноос мэдэгдэв.
Тиймээс "Гомдол гаргасан платформд уг сурталчилгааг дахин нийтэлж болохгүй" гэж ASA шийдвэрлэжээ. "Бид Adidas UK-д зар сурталчилгаа нь гэмт хэрэг үүсэх сэдэл төрүүлэхгүй байхад анхаарах хэрэгтэйг нь анхааруулсан” гэж ASA мэдэгдсэн байна.
Эх сурвалж: The Guardian